воскресенье, 17 апреля 2022 г.

 

Громадянська освіта

Контрольна робота № 1

ВАРІАНТ — І

Завдання — 1

1. Ідентичність — це:

А. підвищення особистого рівня освти

Б. розуміння своєї унікальності, з одного боку, та відчуття приналежності до певної соціальної групи, з іншого

В. відчуття себе сучасною людиною

2. Ґромадянська ідентичність — це:

А. тимчасова приналежність до певної країни

Б. правова приналежжніість до певної країни (громадянство за паспортом)

В. особиста якість, що формується на основі особистих і суспільних цінностей та правових вимог держави

3. Процес свідомого самоототожнення людини з іншою людиною, групою, засвоєння нею норм, цінностей тієї спільноти, до якої вона належить, або прагне належати — це:

А. ототожнення соціальне

Б. ідентифікація

В. самоідентифікація

4. Живучи в суспільстві та взаємодіючи з ним, людина набуває нового досвіду, що дозволяє їй успішно виконувати:

А. громадянський обов'язок

Б. соціальні ролі

В. соціальну ідентичність

5. Єдиним агентом, який впливає на людину впродовж усього життя є:

А. держава

Б. здібності

В. сім'я

 

Завдання — 2

Визначте три відомі особистості. Назвіть по три аргументи, чому саме кожна з названих особистей є відомою.

Завдання — 3

Проаналізуйте процес формування ідентичності. Чи може змінюватись ідентичність?

Завдання — 4

Назвіть приклад прояву громадянськості. Як Ви проявляєте свою громадянську позицію?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Громадянська освіта

Контрольна робота № 1

ВАРІАНТ — ІІ

Завдання — 1

1. Особистість може ідентифікувати себе:

А. лише з однією соціальною групою

Б. з декількома соціальними групами одночасно

В. лише з рідними та близькими людьми

2. Окремі елементи власної ідентичності можна знайти:

А. лише з дозволу батьків

Б. ніколи не можна змінювати

В. це особистісний вибір кожної людини

3. Становлячи частину суспільства, ми постійно взаємодіємо з різними групами, організаціями, що є інститутами соціалізації. Як ми називаємо ці інститути при впливі на людину?

А. чинники впливу

Б. соціальні ролі

В. агенти соціалізації

4. Цілі та пріоритети, які керують життя людини, визначаючи її сутність, це:

А. життєве кредо

Б. життєві цінності

В. матеріальний чинник

5. Сукупність громадян певної держави, які незалежно від свого соціального статусу, етнічної чи конфесійної приналежності та інших соціокультурних відмінностей, мають рівні права у демократичних процесах це:

А. громадянськість

Б. громадянство

В. політична нація

 

 

Завдання — 2

Назвіть, хто для Вас є успішною людиною. Чому Ви вважаєте її успішною? Які риси успішної людини Ви виділяєте й що потрібно для того, щоб їх сформувати?

Завдання — 3

Визначте умовні етапи життя людини

Завдання — 4

Спілкування з однолітками може мати позитивні й негативні наслідки соціалізації. Визначте, у чому вони виявляються?

Комментариев нет:

Отправить комментарий

  Шановні учні! Звертаю Вашу увагу на те, що громадянська освіта - важлива складова ефективної активності громадян, а результатом вивчення...